sobota, 12 sierpnia 2017

Kilka słów na początek

Cześć!
Jestem Zuzia i witam Cię na moim blogu.
Od dłuższego czasu chciałam się z kimś podzielić tym, co robię w swoim życiu.
Sama lubię czytać czy też oglądać to, co się dzieje u innych, ciągle szukam inspiracji, motywacji i informacji, dlatego postanowiłam założyć tego oto bloga.
Jestem weganką od 7 miesięcy, wegetarianką od 27 miesięcy, mam 3 koty, uwielbiam sport.
Chcę, aby ten blog miał wiele aspektów, żeby nie obracał się wokół jednego tematu.
Jeszcze chwila minie zanim uznam, że wygląd i estetyka tej strony mi się podobają, bywam często perfekcjonistką. 
Każdy komentarz jest dla mnie ważny,więc jeśli masz coś do powiedzenia, to śmiało, nie gryzę ;)
Mam nadzieję, że spodoba Ci się tutaj i zostaniesz ze mną na dłużej.
Witaj w moim małym świecie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz